Najwyższej jakości wyroby dekoracyjne. DARMOWA DOSTAWA OD 199 ZŁ.

Szukaj

Reklamacje i zwroty

Reklamacje:

Jeżeli wysłana przez Sprzedawcę paczką dotrze do Kupującego, ten ma obowiązek sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera i jeżeli wysłany towar uległ zniszczeniu podczas transportu sporządzić odpowiedni protokół. Tylko w takim wypadku Sprzedawca będzie rozpatrywał reklamację ze strony Kupującego.

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte, bądź też jego treść nie będzie zgodna z zamówieniem, jako klient możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego które gwarantuje nasza firma.

Opłaty reklamacyjne w pełni ponosimy my jako nadawcy sprzedanego artykułu. Reklamacja jest rozpatrywany tylko i wyłącznie na podstawie fizycznych uszkodzeń, które można przedstawić za pomocą zdjęcia. Po czasie rozpatrzenia reklamacji zwracacie Państwo zakupiony towar, a my odsyłamy pieniądze na wskazane konto, bądź też wysyłamy towar ponownie zgodny z zamówieniem.

Zwroty:

Zgodnie z Ustawą z 30 maja2014 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy wypełniając zał. 2 podanej ustawy Dz.U. 2014 poz. 827

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączona jest paragon/faktura oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

Wybrane przepisy Ustawy o prawach konsumenta.

1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

2. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

3. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. W formularzu zwrotu towaru powinny zostać zawarte dane kupującego, numer zamówienia, podpis kupującego oraz wskazany numer konta na który ma nastąpić zwrot.

5. Produkty dekoracyjne, które są specjalnie personalizowane na życzenie Konsumenta zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art.38) nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż. Także prosimy o przemyślane zakupy – jeżeli Konsument personalizuje dekorację, automatycznie zrzeka się możliwości zwrotu towaru.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów